Autós torta


Sütöttem egy kakapós piskótát. Amikor elkészült és kihűlt levágam a felpúposodott tetejét, majd megfordítottam, így szép szabályos formát kaptam. Levágtam a felső lapot - ezt később visszatettem a megtöltött tortára - majd "kivájtam" a belsejét. Ilyen lett:


A maradékból majd nyalókasütit készítek :-)



A tortát vaníliás túrókrémmel töltöttem meg. Ehhez vanília pudingot készítettem, majd 1-1 arányban összekevertem áttört túróval. A vanília puding cukorral készült, így a keveréket nem édesítettem tovább. Egy rétegben megkentem a torta belsejét, került rá egy réteg apróra vágott őszibarack (konzerv), majd újabb réteg túrókrém.


Visszakerült az elején levágott rész a tetejére (ami eredetileg a torta alja volt, így tökéletesen sima).



Ez már a vajkrémmel lekent és leburkolt torta.