Carlsberg sörös doboz torta



 A tortához 4 db 16 cm átmérőjű kakaós piskótát sütöttem. Mindegyiket kettévágtam, majd kívül vajkrémmel, belül tejszínes csokikrémmel töltöttem.


Amikor mind a 8 réteg egymás tetején volt került rá egy vékon réteg vajkrém, majd betettem egy rövid időre a hűtőbe.


Amikor a vajkrém kicsit megdermedt kentem rá még egy vastag réteg vajkrémet, majd újabb 10 percre visszatettem a hűtőbe.


Közben kinyújtottam a marcipánt, ami majd a torta oldalára kerül.


Kevés  margarinnal felragsztottam a papírból kivágott sablont a tortára.


A tortát air brush-al fújtam le zöldre. A tetejére külön kerülte egy darab marcipán, amit már a tortán vágtam megfelelő méretűre.



Amikor a perem is rákerült, por alakú  ezüst lüszter festékkel színeztem a "fém" részeket.

Csupán a doboz tetején lévő 31-es szám emlékeztet arra, hogy ez a torta az öcsém 31.-ik születésnapjára készült.

Ez az első torta, ahol air brush-al dolgoztam. Nem keveset kell még fejlődnöm, de kin gyakoroljon az ember, ha nem a családján... ugye ?